RSS

VICENTE ARAGUAS : Cando fóramos nevar

12 May

Vicente Araguas      copia 2

Copia de img281

VICENTE ARAGUAS

 

ARAGUAS, Vicente (2013) Cando fóramos nevar, Ferrol, Sociedade de Cultura Valle-Inclán.            (Escritor, poeta, crítico literario, etc.)

Meu amigo, Vicente, non ten  aberto un ‘facebook’ máis non por iso queda afastado das redes sociáis. Meu amigo (anáfora consentida) o señor Araguas, e unha persoa que da xenio (coma el diría) escoitar e ler.

Agora presentou en Ferrol o seu libro Cando fóramos nevar, poemas que saen de dentro e chegan dentro; lembranzas dos tempos novos, aqueles que xa non se esquencerán.

Sempre é unha honra esquiar nos seus versos, máis aínda cando os mesmos recollen en una analepsis, o retrato desta ciudade nosa que vera nevar aló polo ano 1963.

Non son eu quen a facer un crítica da súa obra, mais prétame deixar -con este parabén para Vicente- a miña recomendación:  amigo/as debérades mercar os seus libros, pois o pracer do viaxe está asegurado.

Graciñas, Vicente, por ese “docere et delectare, horaciano” que sempre entregas coas túas letras.

 

Etiquetas: , , , , , , ,

2 Respuestas a “VICENTE ARAGUAS : Cando fóramos nevar

  1. vincenzo pistoiese

    12 mayo 2013 at 8:03 pm

    ¿E eu que vou dicir, Juana Corsina? Que o pracer é meu, Segue sendo meu por ter batido contigo certo día no que non nevara, pero como se si. E por iso eu puxen nel pedra branca para subliñalo. Graciñas, princesa republicana (e isto é un pleonasmo, aínda que semelle un oxímoro). E que Deus cho pague, churrusqueira.

    Vincenzo Pistoiese

     
    • juanacorsina

      12 mayo 2013 at 8:20 pm

      Pois xa está a rular polo meu muro do facebook, veño de compartilo para que todos o podan degustar 🙂
      Graciñas e moitos éxitos.

       

Responder

 
